«Як себе презентувати професійно, якщо у мене недостатньо навиків та досвіду?» З таким запитом працювали спільно зі студентами-першокурсниками Ставропігійського ВПУ – учасниками мотиваційного тренінгу «Маркетингові кроки, як ресурс для самопрезентації».
У процесі роботи, молоді люди активно озвучували думку, що для того аби вдало позиціонувати себе та вигідно «продати» на ринку праці, важливо знати і розуміти як себе, так і те, чого хоче роботодавець.
Резюмували, що недостатньо лише бути фахівцем у певній галузі, треба вміло повідомляти про себе іншим.
Адже такі елементи і складають бренд. Але як його побудувати? Які дії зробити?
Орієнтуючись на приклад
SWOT-аналізу,
спільно практикували варіанти маркетингових кроків щодо подальших дій.
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/394623007_711903187636378_3819598033874465795_n-715x1024.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/395643566_711903574303006_6110369937224726831_n-824x1024.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/396579290_711903504303013_3408743422331648660_n-943x1024.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/396699055_711903104303053_5148132386903146747_n.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/396705233_711903324303031_6779776400133100273_n.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/396711418_711902924303071_6511601495892381094_n.jpg)
![](https://svpu.lviv.ua/wp-content/uploads/2023/10/396713119_711903697636327_6116381703458673626_n.jpg)